Zajęcia

STOP CELLULIT

Trening wzmacniający i kształtujący wszystkie grupy mięśniowe przy wykorzystaniu oporu własnego ciała. Trening skupia się szczególnie na okolicach ciała narażonych na odkładanie się tkanki tłuszczowej przyczyniającej się do powstawania celulitu (ramiona, pośladki, uda, brzuch). Trening stanowi doskonałe przygotowanie do zajęć wzmacniających na wyższych poziomach zaawansowania.

TABATA

Zasada jest prosta - ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10 odpoczywamy. W ciągu 20 sekund robimy tyle powtórzeń danego ćwiczenia, ile tylko jesteśmy w stanie wykonać. Ten rodzaj treningu pozwala spalić więcej niż tradycyjne ćwiczenia aerobowe. Ćwiczenia zarówno dla Pań jak i dla Panów. Głównym celem zajęć jest zwiększenie wydolności i wytrzymałości organizmu.

PILATES

Zajęcia oparte są na ćwiczeniach rozluźniających, mobilizacyjnych, wzmacniających, koordynacyjnych i równoważnych. Odciążają kręgosłup, wzmacniając głębokie partie mięśniowe pleców oraz likwidują przykurcze mięśni wydłużając i rozluźniając napięcia.
Systematycznie wykonywane uczą prawidłowej postawy ciała, a więc smuklejszej sylwetki i gracji ruchu. Dzięki dodatkowemu zastosowaniu technik relaksacyjnych oraz ćwiczeń oddechowych nauczysz się słuchać, rozumieć i szanować swoje ciało a także ukoisz zabiegany umysł.

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu i wzmocnieniu mięśni brzucha oraz na spaleniu tkani tłuszczowej i wymodelowaniu talii. Ćwiczenia mają na celu poprawienie kondycji oraz zdobyciu pięknej i smukłej sylwetki. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.
Trening obwodowy - Intensywny trening stacyjny z wykorzystaniem zmiennych obciążeń lub różnorodnych przyborów, obejmujący wszystkie partie mięśniowe. Ćwiczenia na poszczególnych stacjach ułożone są w obwód, wykonywany przez uczestników kilkakrotnie na zajęciach. Zajęcia najlepsze dla osób, które nastawiają się na szybkie efekty swojej pracy.

ZGRABNE UDA, JĘDRNE POŚLADKI

Ćwiczenia mające charakter wzmacniająco - kształtujący. Na treningach zwraca się szczególną uwagę na partie mięśniowe brzucha, pośladków i ud. Ćwiczenia polepszają kondycję fizyczną, wzmacniają i wysmuklają dolne partie ciała oraz likwidują zbędną tkankę tłuszczową. Wymagania kondycyjne i sprawnościowe są dla każdego możliwe do spełnienia. Polecane są osobom, które nie lubią skomplikowanej choreografii, czy bardzo intensywnego tempa zajęć.

PUMP

Trening wytrzymałościowo-siłowy wykonywany z użyciem sztangi, o zróżnicowanym ciężarze, w zależności od wzmacnianej grupy mięśniowej i indywidualnych możliwości ćwiczącego. Trening oparty na 2 miesięcznym programie, podczas którego pracujemy do ustalonej choreografii, muzyki oraz rodzaju ćwiczenia na daną grupę lub grupy mięśniowe. Po 2 miesiącach następuje zmiana programu, którego celem jest progres, bodźcowanie mięśni i dalszy rozwój wytrzymałości-siłowej i spalania tkanki tłuszczowej. Celem systematycznego treningu jest spalanie tkanki tłuszczowej na rzecz pięknego zarysu mięśnia, wyszczuplenie i uzyskanie efektu tzw.: „rzeźby mięśniowej”. Piękna, wysportowana i szczupła sylwetka.

TRENING OBWODOWY

Kompleksowy trening poprawiający sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. Obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Liczba stacji oraz dobór ćwiczeń zależy od ilości uczestników oraz ich stopnia zaawansowania, dlatego udział w tych zajęciach może wziąć każdy. Trening rewelacyjnie spala tkankę tłuszczową oraz kształtuje sylwetkę,

SPALANIE

Zajęcia ogólnorozwojowe, których celem jest spalanie tkanki tłuszczowej, wysmuklenie całego ciała oraz poprawienie wydolności organizmu. Ćwiczenia z wykorzystaniem przyborów fitness: stepy, hantle itp. Regularne ćwiczenia zaowocują spektakularnymi efektami: delikatnym zarysem mięśni, wymodelowaniem i ujędrnieniem całego ciała, spaleniem tkanki tłuszczowej, po prostu zgrabną sylwetką!

FIT BODY

Zajęcia oparte na ćwiczeniach funkcjonalnych. Poprawiają one kondycję i wytrzymałość. Dodatkowo angażują do pracy mięśnie całego ciała dzięki czemu spalają zbędną tkankę tłuszczową. Te zajęcia są idealne dla osób, które chcą wyrzeźbić swoją sylwetkę.

Kontakt

Centrum Treningu

ul. Bogumińska 31
44-350 Gorzyce

tel.:792 092 292
e-mail:centrumtreningugorzyce@gmail.com

Godziny otwarcia:

Pn - Pt:7:00 - 22:00
Sb:9:00 - 20:00
Nd:9:00 - 17:00